Cztery roboty planetarne Kenwood dla miłośników gotowania, cztery nagrody finansowe po 1000 zł na prezenty pod choinkę, cztery konsole X Box One, a w finale 10 tysięcy złotych na wakacje marzeń – to nagrody, które mogą wygrać klienci sklepów z logo Grupy Chorten. W przedświątecznej akcji bierze udział blisko 600 obrandowanych placówek handlowych na terenie przede wszystkim województwa podlaskiego, ale także lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego. Aby wziąć udział w losowaniu nagród, wystarczy, by klienci zrobili zakupy za minimum 25 zł, kupując minimum jeden produkt z 23 marek biorących udział w programie i zarejestrowali swój paragon.
Jest to druga edycja organizowanej przez nas akcji w okresie przedświątecznym, którą zachęcamy klientów do kupowania w polskich sklepach, dając im możliwość wygrania nagród. Dużym zainteresowaniem cieszyła się organizowana latem loteria urodzinowa na 10-lecie Grupy Chorten, więc i ten wyjątkowy rok jubileuszowy chcemy zakończyć działaniem skierowanym do konsumentów
Program lojalnościowy wsparliśmy specjalną kampanią medialną, wszystkie punkty biorące udział w projekcie są oznaczone plakatami i ulotkami, więc liczymy, że klienci będą chętnie próbować swojego szczęścia przy okazji codziennych zakupów
W akcji biorą udział uznani producenci. Zgłaszać się do loterii mogą klienci, którzy wybiorą produkty marek: Bracia Koral Lody Jak Dawniej, Coca-Cola, Dr Gerard, Hortex, Kamis, Kasztelan, Krakus, Milka, Lech, Mlekovita, Łomża, Łukosz, Pepsi, Proste Historie, Renifer, Sokołów, Tymbark, Tchibo, Wedel, Winiary, Żywiec i Z Podlaskiej Spiżarni.
Tchibo chętnie weszło do akcji „Zimowa loteria sklepów Chorten”, ponieważ okres przedświąteczny to czas, kiedy klienci chętnie kupują większe ilości kawy z myślą o świętach, a przy okazji wybierając właśnie nasze produkty, mogą wygrać atrakcyjne nagrody jako prezenty pod choinkę. Chcemy, by nasza marka była pozytywnie kojarzona przez klientów sklepów Chorten, a takie projekty lojalnościowe także mają na to wpływ
W ramach akcji przewidziano cztery losowania nagród, pierwsze już w Mikołajki.