Grupa Chorten od początku swej działalności, a to już 16 lat na rynku, stawia na mocną współpracą z producentami na rzecz działalności polskich sklepów. Tym, co często spaja różne środowiska jest sport i emocje z nim związane. Polska Grupa Sklepów Spożywczych przez wiele lat wspierała różne przedsięwzięcia sportowe, a obecnie jest m.in. sponsorem tytularnym stadionu w Białymstoku.
Chorten Arena – tak obecnie nazywa się obiekt przy ul. Słonecznej w Białymstoku. To właśnie w tym miejscu rywali w rozgrywkach PKO BP Ekstraklasy, czy też Ligi Konferencji UEFA, podejmują piłkarze Jagiellonii Białystok. Robią to ze świetnym wynikiem. Przed rokiem białostoczanie wywalczyli pierwsze w historii Mistrzostwo Polski, aktualnie są brązowymi medalistami.
Spotkania Jagiellonii cieszą się dużym zainteresowaniem kibiców, na trybunach zasiada kilkanaście tysięcy osób, a każda z nich udając się na Chorten Arenę może zobaczyć wyjątkowe banery.
Grupa Chorten, wraz z producentami, prowadzi akcję „Spotkajmy się na Chorten Arena”. To już kolejna edycja przedsięwzięcia w ramach którego na obiekcie znajdują się specjalne banery. Oprócz logo Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych, widnieją teraz na nich jeszcze znaki takich marek jak: Dr Witt, Bebeto, Vegeta, Zatecky, Żubr.