Od kilku miesięcy przygotowujemy się do wdrożenia nowego konceptu dla niewielkich sklepów w mniejszych miejscowościach. W ostatnim czasie testowaliśmy ten model współpracy i spotkał się on z zainteresowaniem właścicieli punktów o profilu ogólnospożywczym
Już ponad 30 sklepów zdecydowało się wejść pod logo Sasanki.
Proponujemy nieco inne warunki współpracy, niż dotychczas praktykowane w ramach sklepów partnerskich Grupy Chorten, ponieważ mamy na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach. Choć i w przypadku tego nowego formatu korzystamy z efektu skali grupy zakupowej, więc możemy zaproponować partnerom Sasanki lepsze ceny na zamówienia. Chcemy wspólnie walczyć o przyszłość polskiego handlu tradycyjnego i dawać nadzieję detalistom, którym trudno utrzymać się na rynku zdominowanym przez zagraniczne sieci. Dajemy im wsparcie, by mogli swoim klientom zaproponować niższe ceny
Zaznacza, że właściciele sklepów, którzy będą chcieli działać pod logo Sasanki, korzystają z doświadczenia Grupy Chorten w negocjowaniu umów z producentami. Dla sklepów stworzono specjalną identyfikację wizualną z logo Sasanki.
W ramach Sasanki współpracuje mi się rewelacyjnie, ponieważ odczuwam wymierne korzyści finansowe bez angażowania dodatkowej pracy i nakładów. Z mojego punktu widzenia te zyski są naprawdę duże, w skali dotychczasowych obrotów naszego sklepu. Współpraca jest też bardzo sprawna, nie jestem zobowiązany do spełnienia wielu wymogów, które stawiają inne sieci. A dodatkowo dzięki Grupie Chorten odezwało się do mnie kilka firm – dostawców, z którymi dotąd nie współpracowałem, co pozwoliło mi poszerzyć ofertę