0%
Promujemy patriotyzm konsumencki na 100-lecie niepodległości Polski

Promujemy patriotyzm konsumencki na 100-lecie niepodległości Polski

31.10.2018
Okrągła rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości to także stulecie niezależnego polskiego handlu, o czym przypomina Grupa Chorten w nowej kampanii społecznej. Na blisko 100 nośnikach w dwóch województwach promuje postawę patriotyzmu konsumenckiego.
Img 1028

„Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach” to hasło od lat promowane przez Grupę Chorten zrzeszającą już ponad 1400 sklepów partnerskich. 0d 31 października do 12 listopada mieszkańcy Podlasia i Lubelszczyzny zobaczyć mogą je na blisko 50 billboardach. Spoty z nową odsłoną kampanii można zobaczyć także na telebimach w Białymstoku oraz na monitorach w placówkach handlowych.

Hasłem towarzyszącym tej akcji jest stwierdzenie, że przyszłość polskiego handlu jest w naszych rękach. „Naszych”, czyli wszystkich klientów, dokonujących świadomych wyborów zakupowych. Grupa Chorten zrzesza sklepy polskich detalistów konkurujących z zagranicznymi sieciami, które zdominowały krajowy rynek. Nie jest to łatwe, ale działając razem, jesteśmy w stanie zaoferować konsumentom dobrą ofertę i wiele promocji, więc to od nich zależy, który sklep wybiorą. Polski właściciel sklepu, który tu zarobi, wyda pieniądze u polskiego fryzjera czy w miejscowej restauracji, a pieniądze pozostają w naszym kraju i zasilają jego rozwój

mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Co roku z rynku znika średnio 1000 sklepów polskich właścicieli, więc problem jest poważny.

W wielu krajach Europy polityka jest taka, że rodzimy handel jest uprzywilejowany i nie widać takiej wszechobecności zagranicznych sieciówek. U nas natomiast musimy mocno walczyć o utrzymanie się na rynku, choć odprowadzamy tu podatki, zatrudniamy ludzi i bardzo dobrze współpracujemy z producentami, co ma bezpośrednie przełożenie na polską gospodarkę. Dlatego Grupie Chorten zależy, by nie tylko handlować, ale i budować świadomość klientów, że mogą decydować o przyszłości polskiego handlu tradycyjnego. 100-lecie niepodległości to dobry moment do refleksji, że patriotą można być także na zakupach

podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Dlaczego warto dołączyć do Grupy Chorten? Najczęściej zadawane pytania

Nie, zachowujesz własną markę i niezależność.

Dołączenie do Grupy Chorten jest bezpłatne – nie pobieramy opłat wpisowych. Nie ma opłat licencyjnych ani konieczności ponoszenia dużych inwestycji na start. Występują jedynie niewielkie opłaty administracyjne, które są zróżnicowane regionalnie.

Tak, zapewniamy szkolenia i doradztwo na każdym etapie współpracy.

Nie, zachowujesz pełną niezależność i możesz prowadzić sklep pod własną marką. Grupa nie wymaga rebrandingu ani zmiany szyldu.

Nie, właściciel sklepu samodzielnie wybiera dostawców i decyduje o asortymencie oraz polityce cenowej swojego sklepu

Każdy sklep ma stałą opiekę koordynatora, dostęp do specjalistów, wsparcie marketingowe, szkolenia oraz możliwość korzystania z innowacyjnej platformy zakupowej i narzędzi IT.

  • Preferencyjne warunki zakupu towaru
  • Dostęp do ponad 650 umów handlowych z producentami i dystrybutorami
  • Wysokie bonusy retrospektywne
  • Atrakcyjne terminy płatności i bezpieczeństwo dostaw
  • Możliwość obniżenia kosztów działalności przez tańszy zakup wyposażenia sklepu
  • Dostęp do marki premium „Z Podlaskiej Spiżarni”

Wszystkie rozliczenia oraz umowy handlowe są dostępne online na dedykowanej platformie Grupy Chorten. Partnerzy mają pełny wgląd do aktualnych warunków i rozliczeń.

Nie ma narzuconych progów zakupowych – właściciel sklepu samodzielnie decyduje o wielkości i częstotliwości zamówień.

Nie, Grupa Chorten nie prowadzi sklepów własnych – wszystkie placówki to sklepy partnerskie prowadzone przez niezależnych właścicieli

Tak, Grupa Chorten zapewnia materiały reklamowe, wspólne akcje promocyjne, gazetki, plakaty, billboardy i inne formy wsparcia marketingowego

Wystarczy skontaktować się z Grupą Chorten poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie – doradca przedstawi szczegóły i przeprowadzi przez cały proces dołączenia.

Dzięki temu modelowi współpracy właściciele sklepów otrzymują wsparcie i korzyści dużej grupy zakupowej, zachowując jednocześnie pełną niezależność i swobodę prowadzenia własnego biznesu.