W dniach 10-14 czerwca, bez konieczności wychodzenia z domu czy sklepu, w targach uczestniczyć będą mogli właściciele i menadżerowie placówek działających w Grupie Chorten, którzy zalogują się na platformę targichorten.webexpo.pl. Tym samym wejdą do wirtualnej hali targowej ze stoiskami, sympatycznymi wirtualnymi hostessami, z możliwością przejrzenia propozycji producentów i skonsultowania ich na czacie z przedstawicielem firmy. Na blisko 60 stoiskach zaprezentowane zostaną specjalne przygotowane oferty na zakup towarów, w tym hity targowe. Na klientów czekają także specjalne bonusy za największe zamówienia.
- W tych czasach chcieliśmy zaproponować naszym partnerom pomost współpracy z producentami, którzy zawsze chętnie uczestniczyli w naszych tradycyjnych targach. Jeśli to rozwiązanie przyjmie się wśród właścicieli sklepów, z pewnością będziemy chcieli w przyszłości organizować targi hybrydowe
Dodatkową wartością wydarzenia online będzie specjalny panel szkoleniowy w postaci webinarów ze znanym trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego – Romanem Szymczakiem.
Atrakcją towarzyszącą targom będzie również – realny mecz charytatywny na rzecz Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”. Impreza odbędzie się 12 czerwca na Stadionie Miejskim w Białymstoku, z udziałem właścicieli sklepów, producentów i dystrybutorów.
Partnerem targów jest Polska Izba Handlu, zaś patronat medialny objęły branżowe tytuły prasowe: Wiadomości Handlowe, Handel oraz portal Handelextra.pl.