4%
Polsko-włoskie otwarcie. Tipica Italiana teraz pod logo Grupy Chorten

Polsko-włoskie otwarcie. Tipica Italiana teraz pod logo Grupy Chorten

10.06.2019
Tipica Italiana zajmuje się od 5 lat bezpośrednim importem i sprzedażą detaliczną oraz hurtową oryginalnych włoskich produktów. Teraz firma weszła do Grupy Chorten, z którą współpracuje już 1600 sklepów, by rozszerzyć ofertę o wybrane polskie i podlaskie produkty.

14 czerwca nastąpi nowe otwarcie marketu Tipica Italiana pod szyldem Grupy Chorten. Sklep w Białymstoku przy ul. 42 Pułku Piechoty 8, którego założycielem jest rodowity Włoch Giovanni Foggetta, ma ponad 400 m kw. sali sprzedaży. Drugie tyle to powierzchnia magazynowa, ponieważ sprzedaż prowadzona jest także w internecie. To największy tego typu specjalistyczny sklep z produktami ze słonecznej Italii w północno-wschodniej Polsce, który sprzedaje towary zarówno klientom indywidualnym, jak i do kanału Ho.Re.Ca.

W ofercie jest szeroki wybór win, napoi, wód mineralnych i kaw od najlepszych włoskich producentów. Smakosze znajdą tu również oryginalne wędliny, sery, oliwy, przetwory, makarony, mąki i słodycze. Tipica Italiana posiada w sprzedaży także włoskie kosmetyki i chemię dla gospodarstw domowych.

Teraz oferta wzbogacona została o wybrane produkty polskie w promocyjnych cenach uzyskanych dzięki współpracy z Grupą Chorten. W sklepie dostępna jest też marka premium sklepów Chorten – Z Podlaskiej Spiżarni.

Tipica Italiana 1200X628 Fb

- Liczymy na to, że podjęcie współpracy z Grupą Chorten i zaoferowanie topowych polskich i regionalnych produktów podniesie zainteresowanie także oryginalnymi wyrobami z Włoch

mówi Magdalena Łupińska, dyrektor zarządzająca Tipica Italiana.
Tipicaitaliana Chorten

Na otwarcie zaplanowano specjalne promocje i degustację włoskich wędlin oraz nowych produktów Z Podlaskiej Spiżarni.

- W sklepie Tipica Italiana dostępne będą przede wszystkim nasze zupy, przetwory oraz przyprawy kresowe. To miejsce dla miłośników dobrej kuchni, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów, więc także odbiorców naszej oferty

wylicza Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni w Grupie Chorten.
2