Cała inwestycja przy ul. Drohiczyńskiej 1 w Nurze (województwo mazowieckie) trwała blisko dwa lata, a sklep był zatowarowywany od kilku tygodni. Nowy obiekt powstał przy centrum handlowym już wcześniej działającym pod szyldem z logo dębu, ponieważ właściciel współpracuje z Polską Grupą Sklepów Spożywczych Chorten od 2011 roku i postanowił przenieść działalność do nowoczesnego budynku.
Placówka o charakterze delikatesowym posiada kilkanaście działów i trzy stanowiska kasowe. Mocno rozbudowane są kategorie produktów świeżych, znajdziemy tu szeroki wybór mięsa i wędlin, owoców i warzyw, pieczywa z lokalnych piekarni i nabiału. Chorten wyróżnia też bogaty dział piwno-alkoholowy. Kliencie znajdą tu małe agd, chemię gospodarczą, artykuły szkolne i zabawki. Na otarcie przygotowano specjalne promocje i m.in. degustacje produktów marki premium Grupy Chorten - Z Podlaskiej Spiżarni.
W sklepie pracuje ok. 10 osób. Wokół ma miejsca parkingowe dla klientów.
- Cała inwestycja i uruchomienie sklepu były dla nas ogromnym wyzwaniem i w całym tym procesie otrzymaliśmy duże wsparcie od Grupy Chorten, zarówno merytoryczne, jak i organizacyjne. Liczę, że sklep spodoba się mieszkańcem naszej miejscowości i okolic
Lokalizacja w Nurze to doskonały przykład tego, jak kupcy rozbijają się z Grupą Chorten.
Właściciele korzystają na efekcie skali i atrakcyjnych rozliczeniach z producentami, a co za tym idzie są w stanie dalej inwestować zgromadzony kapitał w nowe sklepy i konkurować z innymi sieciami. Bardzo nas cieszy, gdy widzimy placówki pod naszym logo tak dobrze wyposażone i przyjazne klientom, jak ta nowo otwarta w Nurze