Obecnie w Grupie Chorten jest już ponad 1380 punktów detalicznych w 9 województwach, a w ramach spółki Chorten Mazowsze dołączył nowy market pod rozpoznawalną już marką Kulfon, który jednocześnie jest obrandowany drzewkiem Chortenu.
Trzy sklepy Kulfon funkcjonują już w Warszawie, a pozostałe w miejscowościach Celestynów, Kołbiel, Siennica i Grodzisk Mazowiecki. Najnowszy market w Mrozach to nowoczesny parterowy budynek, który powstał specjalnie na potrzeby tej działalności. Posiada trzy boksy kasowe oraz odrębną kasę na stoisku alkoholowym z szeroką ofertą win i mocniejszych trunków. Delikatesy oferują klientom dobrze zaopatrzoną ladę mięsną, świeże owoce i warzywa, jest tu stoisko z pieczywem, lodówki produktami mlecznymi, napojami i piwem oraz oczywiście regały z asortymentem pakowanym. Zmotoryzowani kupujący do dyspozycji mają duży utwardzony parking na 1500 m kw. Obiekt dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Samo zaopatrzenie nowego sklepu trwało blisko miesiąc, a inwestycja – ponad rok. Zatrudnienie znajduje tu ponad 20 osób pracujących w systemie dwuzmianowym. Sklep Kulfon w Mrozach czynny jest od poniedziałku do soboty w godz. 6-22, a w niedziele handlowe – w godz. 9-18.
Jest to nasz drugi sklep, który został przygotowany według sprawdzonego standardu, gwarantującego klientom wygodne zakupy. Na otwarcie przygotowaliśmy wiele atrakcji i promocji, a w planach mamy już kolejną inwestycję
Delikatesy Kulfon są marką samą w sobie, a jednocześnie jedną z wizytówek sklepów Grupy Chorten. To przykład na to, że polscy detaliści współpracując z nami są w stanie rozwijać swój biznes i otwierać kolejne punkty chętnie odwiedzane przez klientów. Cieszą nas nowe inwestycje i to, że do grupy dołączają cały czas kolejne prosperujące już sklepy, których właściciele dzięki nam uzyskują lepsze warunki handlowe u producentów i dystrybutorów. Tylko w lipcu podpisaliśmy 26 nowych umów partnerskich