W tym roku marka Z Podlaskiej Spiżarni poszerzy swoją ofertę o kilkadziesiąt nowych pozycji. Idziemy w stronę wysokiej jakości i tego, co wiąże się z Podlasiem, czyli dobrego smaku i produktów ekologicznych
Do tej pory jeśli chodzi o gotowe dania mrożone, pod marką Z Podlaskiej Spiżarni dostępne były tradycyjne pyzy z mięsem. Od 18 stycznia do sprzedaży wchodzą premierowo flaki po warszawsku Z Podlaskiej Spiżarni, a od lutego – kartacze, a więc potrawa regionalna znana głównie w północno-wschodniej Polsce. Ideą marki jest bowiem promowanie dobrej polskiej żywności, także w nawiązaniu do wielokulturowości i tradycji kulinarnych wielu narodów przenikających się właśnie na Podlasiu.
Zupełnie nowym segmentem dla tego brandu będą produkty ekologiczne.
W naszej ofercie pojawią się herbaty, produkty zbożowe i przyprawy. Pierwsze produkty eko na sklepowych półkach pojawią się w pierwszym kwartale tego roku
Grupa Chorten ma już podpisane umowy z wybranymi producentami, którzy będą produkować dla niej nowe pozycje asoretymentowe.
Oferta pod marką Z Podlaskiej Spiżarni dostępna jest w wybranych kilkuset z 1200 sklepów Grupy Chorten. Wśród produktów są wędliny premium, przetwory, jaja od kur chowu ściółkowego, mąka, pieczywo i słodkie wypieki.