Gala odbyła się w hotelu Windsor, stając się okazją do podsumowania rozwoju sieci na Mazowszu, która skupia w tej strukturze ponad 300 sklepów oraz wyróżnienia tych wykazujących się wzorową współpracą, aktywnym zaangażowaniem w działania partnerskie oraz najlepszymi wynikami sprzedażowymi. Statuetki Partner Roku 2025 przekazali detalistom członkowie zarządu spółki Chorten Mazowsze: Tomasz Sibilski i Zenon Wołpiuk oraz Agnieszka Woźniak, dyrektor operacyjna.
– Nagrodzeni właściciele sklepów to przedsiębiorcy, którzy każdego dnia budują siłę naszej sieci na Mazowszu. Ich profesjonalizm, dbałość o klienta i otwartość na wspólne inicjatywy stanowią fundament dynamicznego rozwoju dla całej Grupy Chorten
Nagrodzone sklepy:
- Smyk – Joanna Smykiewicz, Tarczyn, ul. 1 Maja 1
- Interwak – Monika Chojecka, Leoncin, ul. Partyzantów 14
- Sklep Spożywczo-Przemysłowy „Emilka” – Ustanów, ul. Główna 35
- Delikatesy Rozalin – Marcin Kłopocki, Rozalin, ul. Młochowska 82
- Delikatesy Panorama – Paweł Pająk, Legionowo, ul. Suwalna 8 lok. 23
- Delikatesy Kwiryna, Warszawa, ul. Anielewicza 22
- Delikatesy Na Górce – Janusz i Justyna Goździk, Kajetany, ul. Rolna 48
- Sklep Spożywczo-Przemysłowy – Tomasz Wilkowski, Józefów, ul. Klonowa 2
- Delikatesy JZ – Jakub Ziemiańczyk, Grądy, ul. Chopina 1
- „Puchatek” – Anna i Piotr Kołodziej, Raszyn, ul. Poniatowskiego 25
- Delikatesy Ropuch – Anna Zalewska, Święcice, ul. Poznańska 531
- Sklep Ogólnospożywczy – Jarosław Krawczykowski, Ciemne
- Procentownia – Marcin Ruta, Warszawa, ul. Herbsta 8
- Handel Artykułami Spożywczymi i Alkoholowymi – Jacek Szymański, Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Gen. Thommee 3B
- Supermarket Pol Mar – Katarzyna Grabowska, Nasielsk, ul. Warszawska 128
- Delikatesy Kulfon – Kołbiel, ul. 1 Maja 65
- Delikatesy Duet – Malwina Błaszczak, Łochów, ul. Długa 12A
- Delikatesy Raj – Mirosław Rzeczkowski, Komorów, ul. Podhalańska 1
Tegoroczna gala potwierdziła rosnącą pozycję Grupy Chorten na Mazowszu, podkreślając znaczenie lokalnych przedsiębiorców w budowaniu silnej, polskiej sieci detalicznej. Podczas wydarzenia przekazano kupcom także wartościowe nagrody – automaty kaucyjne. Wielu partnerów skorzystało również z części merytorycznej wydarzenia, podczas której szkolono z narzędzi podnoszących rentowność placówek handlowych.
