Grupa Chorten w strategii wpisaną ma dynamiczną ekspansję polegającą na łączeniu sił polskich detalistów oraz współpracę z rodzimymi producentami i dystrybutorami. W skali ogólnopolskiej to już ponad 2500 sklepów partnerskich, a część z nich działa pod skrzydłami spółek regionalnych takich jak Chorten Mazowsze. Ta w 2023 roku obchodzi 10-lecie istnienia. Z Nowym Rokiem wspierać będzie ją w rozwoju wysokiej klasy menadżer z 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży, zakupach i logistyce przede wszystkim w branży FMCG – Michał Sadecki. Przez prawie 18 lat związany był z operatorem sklepów Top Market, a od 2021 roku został CEO i współzałożycielem w agencji MSL Consulting.
- Naszym wspólnym celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki Chorten między innymi poprzez rozszerzenie obszaru działania i podjęcia współpracy z nowymi placówkami
Grupa Chorten liczy na jego wsparcie w wielu procesach, które przyczynią się do dalszego budowania jej siły rynkowej.
- Ceniąc tak duże doświadczenie Michała Sadeckiego, jego wiedzę na temat polskiego rynku ogólnospożywczego, znajomość najnowszych trendów w FMCG i wypracowane przez lata kontakty, zakładamy udaną biznesowo współpracę i konkretne efekty jego doradztwa