5%
Marka premium Grupy Chorten ma już 10 lat

Marka premium Grupy Chorten ma już 10 lat

21.06.2022
Na początku w ofercie były smakowite wędliny, później zostały wprowadzone kolejne starannie wyselekcjonowane produkty – Z Podlaskiej Spiżarni, marka premium Grupy Chorten, obecna jest na rynku od dekady. Aktualnie jej portfolio tworzy blisko 100 pozycji.

Marka Z Podlaskiej Spiżarni jest obecna na rynku od połowy 2012 roku. Jej produkty inspirowane są smakiem tego regionu Polski. Nawiązują do wielokulturowości i bogatych kulinarnych tradycji. Jest to marka premium, a w związku z tym jest gwarantem jakości. Produkty pochodzą od sprawdzonych wytwórców, często manufakturowych.

- Proponujemy produkty, które są sporządzone według tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji

mówi Cezary Szyłak, dyrektor marki Z Podlaskiej Spiżarni.

Początkowo marka premium Grupy Chorten była dostępna w ponad 20 sklepach i oferowała głównie wysokiej jakości wędliny. Ta kategoria produktowa jest cały czas największa i liczy blisko 30 indeksów.

Produkty premum ZPS Chorten

Przez dekadę funkcjonowania na rynku oferta Z Podlaskiej Spiżarni została jednak mocno rozbudowana. Klienci wybranych sklepów Grupy Chorten mogą kupić chrupiące pieczywo, słodkie wypieki, nabiał, przetwory owocowo-warzywne, dania gotowe, zupy warzywne bez konserwantów, miody z podlaskich pasiek. Regularnie pojawiają się też nowości. W okresie wiosenno-letnim oferta jest też chociażby rozszerzana o sezonowe produkty na grilla. Pod marką funkcjonują też wysokoprocentowe trunki.

- Zależy nam na poszerzaniu oferty produktów i z roku na rok wprowadzamy kolejne. Przyglądamy się trendom rynkowym i potrzebom klientów, którzy obecnie szukają wysokiej jakości

podkreśla Cezary Szyłak.
Stopka ZPS

Produkty Z Podlaskiej Spiżarni dostępne w wybranych sklepach współpracujących z Grupą Chorten w całym kraju. Z okazji jubileuszu marka obecna będzie na targach Grupy Chorten, gdzie nagrodzi najlepiej współpracujących kupców i producentów. W planie są także degustacje w sklepach, eventy plenerowe i konkurs dla konsumentów.