2%
Kupuj w sklepach Chorten i wygrywaj super nagrody!

Kupuj w sklepach Chorten i wygrywaj super nagrody!

16.05.2018
Od 17 maja do 30 czerwca robiąc zakupy w sklepach Chorten, możecie wygrać samochód osobowy i wiele innych atrakcyjnych nagród. W naszym konkursie musicie wykazać się kreatywnością!

Mlekovita, Kompania Piwowarska, FoodCare, Podravka, Sokołów, Koral, Fortuna, Tchibo, Frito Lay i Van Pur – to producenci, którzy weszli w nową akcję sklepów Chorten skierowaną do klientów. Konkurs, w którym konsumenci robiąc codzienne zakupy będą mogli wygrać m.in. samochód osobowy Citroën C3, sprzęt elektroniczny oraz nagrody finansowe, dotyczy blisko 450 oszyldowanych sklepów współpracujących z Grupą Chorten.

Inicjatywa swoim zasięgiem obejmuje województwo podlaskie, mazowieckie, lubelskie, łódzkie, warmińsko-mazurskie i świętokrzyskie. Wszystkie sklepy z logotypem dębu zostały oznaczone materiałami promocyjnymi.

Aby wziąć udział w konkursie z nagrodami klienci muszą zrobić zakupy za minimum 30 zł na jednym paragonie, w tym kupić trzy produkty wybranych marek. Program ma wzmocnić ich rozpoznawalność w sklepach Chorten. To dokładnie 21 marek, takich jak: Tchibo, Podravka, Vegeta, Gellwe, Fitella, Black, Frugo, 4MOVE, Mlekovita, Koral i Bracia Koral, Sokołów, Pysio, Fortuna, Garden, Żubr, Tyskie, Pepsi, Lay’s, Rock Star i Łomża. W sumie więc do wyboru klienci będą mieli około tysiąca propozycji produktowych, które są uwzględniane w programie.

Konkursem konsumenckim chcemy zachęcić klientów sklepów Chorten do bardziej regularnych zakupów, nieco zwiększyć wartość ich koszyka i zwrócić uwagę na obecność na naszych półkach szerokiej oferty doskonałych produktów topowych producentów. Zakup wybranych marek będzie dodatkowo premiowany możliwością zdobycia atrakcyjnej nagrody, więc mamy nadzieję, że klienci z zainteresowaniem podejdą do naszego programu

mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Jest to nasz pierwszy projekt, który obejmuje aż tak dużą grupę sklepów z kilku województw. To także forma integracji naszych partnerów przy budowaniu wspólnej marki Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten

dodaje Sylwia Olechno, dyrektor generalny.

Konkurs mocno wspierają sami producenci.

Przyjęliśmy zaproszenie do konkursu konsumenckiego sklepów Grupy Chorten, bo zależy nam na ścisłej i długofalowej współpracy. Wierzymy, że promowanie silnych i najchętniej wybieranych przez konsumentów marek ma głęboki sens

podkreśla Radosław Czapczyk, starszy menedżer ds. zarządzania marką Żubr.

Z Grupą Chorten współpracujemy ściśle od lat i jest to kolejne wspólne działanie marketingowe. Liczymy na to, że program z konkursem dla konsumentów jeszcze bardziej wzmocni rozpoznawalność naszych produktów w sklepach Chorten i będzie to dodatkowa motywacja dla klientów, by chętnie po nie sięgać

dodaje Adrianna Sapińska, dyrektor marketingu Grupy Mlekovita.

Regulamin konkursu i wszystkie szczegóły na http://chorten.com.pl/konkurs