Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten posiadająca już blisko 1700 placówek partnerskich w 11 województwach, po raz trzeci organizuje największe targi ogólnospożywcze w północno-wschodniej Polsce.
W ostatnim wydarzeniu organizowanym specjalnie z myślą o współpracujących z nami detalistach, uczestniczyło ponad 1500 osób, wśród których byli kupcy, producenci i dystrybutorzy. W tym roku liczymy także na olbrzymie zainteresowanie, zwłaszcza, że w naszej części Polski nie ma większego przedsięwzięcia, na którym producenci mają okazję do prezentacji szerokiej oferty rynkowej i innowacji produktowych, a właściciele sklepów mogą dokonać większych zamówień w atrakcyjnych cenach
Podkreśla, że bezpośredni kontakt detalistów z dostawcami to również możliwość integracji środowiska i nawiązywania nowych kontaktów biznesowych.
O randze wydarzenia świadczyć może fakt, że swoją obecność zadeklarowało w nim już ponad 100 wystawców, wśród których są topowe marki występujące na polskim rynku. Kompania Piwowarska, Wedel, Unilever, Mlekovita, Mlekpol, Sokołów, JBB, Maspex, Kamis, Nestle, Tchibo, Fortuna, Coca-Cola, Frito Lay, Koral, Storc czy Mondelez. Na stoiskach, na których zamówienia składać będą mogli właściciele sklepów partnerskich Chorten prezentowane będą wszystkie kategorie asortymentowe. Wędliny, pieczywo, produkty mleczarskie, słodycze, przyprawy, dania gotowe, piwa i mocniejsze alkohole, przekąski - nie bez przyczyny nazwa targów to Festiwal Smaków. Przewidziano także stoiska z ofertą okołobiznesową.
Wrześniowe targi, wpisujące się w jubileusz 10-lecia Grupy Chorten, będą także czasem podsumowań działalności na rzecz rozwoju sklepów tradycyjnych i debaty o przyszłości polskiego handlu z zaproszonymi osobowościami branży spożywczej, ekspertami i politykami.
Z kolei 20 września, podczas uroczystych obchodów naszej złotej dekady na specjalnej gali nagrodzimy najlepszych partnerów, producentów i dystrybutorów, a także osoby zasłużone dla rozwoju całej Grupy Chorten. Specjalnie dla naszych gości wystąpi zespół Perfect
– Te 10 lat pracy to dla mnie osobiście niesamowite wyzwanie i misja, by dać poczucie polskim właścicielom sklepów, iż mogą dobrze prosperować na rynku między zagranicznymi sieciami, ale możliwe jest to wtedy, gdy wspólnie wytwarzamy ten efekt skali