2%
Grupa Chorten rozszerza współpracę z siecią Multi Food

Grupa Chorten rozszerza współpracę z siecią Multi Food

04.06.2020
Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, która skupia już 1935 placówek niezależnych detalistów, zacieśniła współpracę z siecią dystrybucyjną Multi Food. Teraz sklepy w całej Polsce mogą korzystać z promocji dostępnych w ponad 30 hurtowniach specjalizujących się w obsłudze rynku mięsa i wędlin.

Bogato zaopatrzone stoiska ze świeżym mięsem i wędlinami to wyróżnik wielu sklepów Chorten, pod tym szyldem jest też sporo specjalistycznych sklepów mięsnych. Nic dziwnego, że Multi Food jest kluczowym partnerem dystrybucyjnym dla Grupy, która w tym roku przybiera zasięg ogólnopolski, rozbudowując struktury m.in. w zachodniej części kraju.

Obecnie Multi Food tworzy sieć 34 hurtowni. Oferują one szeroki asortyment mięsa drobiowego, wieprzowego, wołowego i dziczyzny oraz wędlin z marki własnej Swojscy, a także topowych producentów takich jak m.in.: Animex, Cedrob, Duda, JBB Bałdyga, Tarczyński, Indykpol, Olewnik. Atutem współpracy są sprawna logistyka, codzienne dostawy i mięso często z własnych rozbiorów, dzięki czemu detaliści szybko mogą zaoferować konsumentom towar najwyższej świeżości i jakości.

Multi Food to dla nas strategiczny dystrybutor, z wieloletnim doświadczeniem, który od 10 lat wspiera rozwój Grupy Chorten, niezawodnie dostarczając do naszych placówek mięso bardzo wysokiej jakości i wędliny, po które chętnie sięgają klienci. Wzmocnienie współpracy jest dla nas szczególnie ważne w momencie, gdy intensywnie postępuje nasza ekspansja na kolejne województwa. Jesteśmy przekonani, że właściciele naszych kolejnych sklepów partnerskich znajdą w hurtowniach sieci Multi Food profesjonalną opiekę i dobrą ofertę w atrakcyjnych cenach

podkreśla Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Sieć dystrybucji hurtowni Multi Food pokrywa się z kierunkami rozwoju sklepów wchodzących do Grupy Chorten.

Od lat wspieramy rozwój polskich sklepów i oczekujemy zaangażowania partnerów Grupy Chorten w wykorzystywanie narzędzi, które oferujemy dla wsparcia ich biznesu. Liczymy, że zainteresuje ich także oferta naszej marki własnej Swojscy, która została stworzona z myślą o klientach ceniących jakość polskiej tradycji wędliniarskiej

mówi Piotr Bury, prezes zarządu Multi Food S.A.