2%
Grupa Chorten Podlaską Marką Roku

Grupa Chorten Podlaską Marką Roku

11.09.2020
Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten zdobyła tytuł Podlaskiej Marki Roku. W nowej kategorii XVI edycji konkursu – „Biznes” – zyskała uznanie kapituły za wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych.

Podlaska Marka to najstarsza i najbardziej prestiżowa nagroda województwa podlaskiego. Zawsze promowała wysoką jakość, unikatowe walory wytwarzanych produktów, kreowanie pozytywnego wizerunku regionu i odważne poszukiwania

mówił podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej Artur Kosicki, marszałek województwa podlaskiego.

Grupa Chorten przeszła do ścisłego finału konkursu spośród 150 zgłoszonych propozycji firm, produktów i inicjatyw. 27 nominowanych walczyło w 9 kategoriach, gdzie zwycięzców wybierała kapituła oraz w głosowaniu internautów.

Po raz pierwszy nagrody przyznano w kategorii Biznes i tu tytuł Podlaskiej Marki Roku przypadł właśnie Grupie Chorten, za to, że w swojej działalności handlowej nie zapomina także o prowadzeniu biznesu odpowiedzialnego społecznie. W swoich działaniach mocno angażuje się w życie lokalnej społeczności, w ciągu roku wspierając blisko setkę inicjatyw o charakterze pomocowym, sportowym i edukacyjnym. Kupcy zrzeszeni w Grupie Chorten mają otwarte serca na szereg próśb, wspierając młode talenty i akcje charytatywne na rzecz osób potrzebujących i niepełnosprawnych.

Nasz prezes zawsze powtarza, że najważniejsze jest nie tylko mnożyć zyski, ale umieć je dzielić. Za tę wyjątkową nagrodę dziękujemy kapitule i panu marszałkowi, ale także całemu wspaniałemu zespołowi Grupy Chorten, właścicielom i pracownikom naszych sklepów partnerskich, producentom i dystrybutorom, z którymi współpracujemy, a także wszystkim klientom naszych placówek. To dzięki nim jesteśmy w stanie robić dużo dobrego i możemy się dzielić z potrzebującymi, czy wspierać młode talenty

komentuje nagrodę Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Laureaci konkursu otrzymali statuetki Podlaskiej Marki i nagrodę finansową 10 tys. zł na działania promocyjne.