4%
Grupa Chorten na Lubelszczyźnie o przyszłości polskiego handlu

Grupa Chorten na Lubelszczyźnie o przyszłości polskiego handlu

13.10.2017
Dlaczego polska grupa sklepów spożywczych jest alternatywą dla zagranicznych sieci handlowych, jak powstał Chorten i co daje partnerom, jak przedsiębiorcy wspólnie mają szansę walczyć o dobre ceny u producentów i dystrybutorów wykorzystując efekt skali – o tym wszystkim mówiła Sylwia Olechno, dyrektor generalna Grupy Chorten podczas Forum Gospodarczo-Samorządowego w Kraśniku. Lubelszczyzna to ważny teren, bo działa już na nim blisko 100 sklepów pod szyldem Chortenu.

Mocna reprezentacja Grupy Chorten oraz Chorten Radom, uczestniczyła w piątej edycji Forum Gospodarczo-Samorządowego w Kraśniku. To ważne spotkanie skupiające przedstawicieli nauki, samorządu i biznesu. Jest to jedyne tego typu przedsięwzięcie gospodarcze w województwie lubelskim, organizowane przez samorząd powiatowy, które odbija się szerokim echem wśród przedsiębiorców całego regionu.

Grupy Chorten nie mogłoby więc zabraknąć na tak istotnym z punktu widzenia rozwoju lokalnej przedsiębiorczości wydarzeniu. Sylwia Olechno miała okazję opowiedzieć o sytuacji polskiego rynku handlu tradycyjnego, który tak mocno został zdominowany przez zagraniczne dyskonty i hipermarkety, że wypierane są z niego sklepy z polskim kapitałem.

Zrzeszenie się do grup takich jaką jest właśnie Chorten, daje przedsiębiorcom realną możliwość konkurowania o klienta. Dynamika podpisywania umów z kolejnymi partnerami pokazuje, że nasze wsparcie daje im realne narzędzia do lepszego prosperowania. Dziś działa już z nami blisko 1200 punktów w 9 województwach.

Jednocześnie by stymulować zakupowy patriotyzm, prowadzimy kampanię promocyjną „Kocham Polskę -Kupuję w polskich sklepach”. Jesteśmy też organizatorem targów ogólnospożywczych dla naszych partnerów, a aby wyróżnić nasze sklepy wprowadziliśmy markę premium „Z Podlaskiej Spiżarni”. Podczas kongresu pokazaliśmy, że można wspólnie budować przyszłość polskiego handlu.