4%
Grupa Chorten i producenci wspierają sportowe emocje

Grupa Chorten i producenci wspierają sportowe emocje

09.09.2024
Grupa Chorten, wraz z producentami, rozpoczęła nową akcję społeczną - „Razem wspieramy sportowe emocje!”. Specjalne banery zawisły na Stadionie Miejskim w Białymstoku.

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten od momentu powstania, a w tym roku obchodzi 15-lecie, jest wrażliwa na tematy ważne dla lokalnych społeczności. Tym, co spaja lokalne środowiska, często jest sport.

Grupa Chorten ma sklepy partnerskie w całym kraju, ale z racji tego, że wywodzi się z województwa podlaskiego w nim jest najaktywniejsza. Wspiera indywidualnych sportowców (bokser Kamil Szeremeta czy triathlonistka Ola Kieda), czy zawodników Chorten Boxing Production, jak też kluby występujące na różnych poziomach rozgrywkowych, m.in. koszykarze Enea Żubry Chorten Białystok, siatkarze REA BAS Białystok, piłkarze Jagiellonia Białystok. W wymienionym gronie najmocniejszą marką jest Jagiellonia, która w maju zdobyła pierwszy w historii tytułu Mistrza Polski.

- Trzymamy kciuki za wszystkich sportowców, których wspieramy. Sport to jednak nie tylko rywalizacja i dążenie do wygranej, ale również, jak w biznesie, budowanie relacji i współpraca

mówi Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.

Grupa Chorten, wraz z producentami, rozpoczęła nową akcję społeczną. Na Stadionie Miejskim w Białymstoku, gdzie spotkania w roli gospodarza rozgrywają piłkarze Jagiellonii, zawisły specjalne banery. Oprócz logo Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych widnieją na nich znaki takich marek jak: DrWitt, Oshee, Pepsi, Żubr, oraz marki premium Grupy Chorten Z Podlaskiej Spiżarni.

- Razem wspieramy sportowe emocje! Chcemy pokazać, że aktywność fizyczna powinna być ważna w naszym codziennym życiu, promować ją. Zachęcamy też do wspierania swych ulubionych drużyn, do kibicowania na stadionach, w halach, wspólnie można osiągnąć wiele

mówi Sylwia Władyko.