To już kolejna akcja skierowana do klientów kupujących w sklepach z drzewkiem dębu, w której paragony są przepustką do wygranej. Zasady są bardzo proste. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł na jednym paragonie, w tym powinien się na nim znaleźć co najmniej jeden produkt marki biorącej udział akcji promocyjnej. Rejestracja odbywa się przez specjalną stronę internetową www.loteriachorten.pl. Dzięki temu szybko można wybrać sklep, w którym zrobiło się zakupy i zgłosić do zabawy.
- W tym roku mamy wyjątkowo duży odzew ze strony producentów, w loterii premiujemy zakup 35 znanych marek i dwóch naszych marek własnych - Z Podlaskiej Spiżarni oraz Klemens. Z roku na rok klienci coraz częściej dopytują nas, kiedy ruszy nasza loteria i co będzie w niej do wygrana. W obecnych czasach uznaliśmy, że klienci, którzy liczą każdą złotówkę, będą zainteresowani żywą gotówką. Główne nagrody to 10 wycieczek o wartości 5000 zł
Wycieczki w postaci otwartego voucheru do wykorzystania w dowolnie wybrane przez laureatów miejsce, będą rozdane w styczniu w sklepach, z których pochodzić będzie szczęśliwy paragon. Natomiast w dziesięciu losowaniach do rozdania jest 100 nagród po 100 zł oraz 10 nagród po 1000 zł. Środki przekazywane będą bezpośrednio na konto zwycięzców. Akcja obejmuje prawie 900 sklepów. To placówki przede wszystkim na terenie województwa podlaskiego, mazowieckiego i lubelskiego, a także m.in. warmińsko-mazurskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego i kujawsko-pomorskiego, śląskiego, małopolskiego i dolnośląskiego.
Program lojalnościowy opiera się na współpracy z markami takimi jak Mlekovita, Kamis, Coca-Cola, Pepsi, Wedel, Tchibo, Knorr, Milka, Koral, Sokołów, JBB czy Kujawski, a więc klienci do wyboru mają bardzo szeroki wachlarz produktów, by zakwalifikować się do loterii.