Wystartowała „Urodzinowa Loteria sklepów Chorten”, która potrwa do końca roku, a do wygrania jest pula nagród wartych blisko 300 000 zł. Zabawa obejmuje sklepy z logo drzewa dębu w całej Polsce. Promuje ją spot z muzycznym podkładem ze znanych wszystkim „Kaczuszek”.
Aby zwalczyć o czerwonego mercedesa, wystarczy, by klienci zrobili zakupy za minimum 50 złotych, kupując przynajmniej jeden produkt wybranej marki uczestniczącej w akcji. Paragon należy zgłosić do gry przez stronę: www.loteriachorten.pl. Wśród marek są m.in. Koral, Danone, Wedel, Milka, Mlekovita, Pepsi, Pudliszki, Tymbark, Tyskie, Wedel, Winiary, Red Bull, Kamis, Oshee, Pepsi, Hortex, Kujawski, Proste Historie czy JBB. Losowanie samochodu z wszystkich paragonów nastąpi po Nowym Roku, natomiast codziennie rozdawane będą klientom doładowania do gier, które tak bardzo lubią dzieci.
- W tym roku poszliśmy w zupełnie nową konwencję, kierując uwagę na loterię i nasze sklepy młodego pokolenia poprzez kampanię w social mediach. Każdy może powalczyć o mercedesa, ale pomyśleliśmy także o dzieciach, którym rodzice czy dziadkowie mogą sprawić niespodziankę, grając o doładowania do gier
Loteria konsumencka w okresie jesiennym to już tradycja w sklepach Chorten. Wszystkie punkty biorące udział w akcji są oznaczone plakatami, a ich lista jest dostępna na stronie internetowej przedsięwzięcia.