6%
50 sklepów Sasanka

50 sklepów Sasanka

27.11.2017
W ramach nowego konceptu Grupy Chorten – Sasanka, skierowanego do małych sklepów, współpracę podjęło już 50 punktów detalicznych w trzech województwach. Pierwsze sklepy zostały niedawno obrandowane.

29 punktów w województwie podlaskim, 19 na Warmii i Mazurach oraz dwa w Mazowieckim – to obecnie zasięg sklepów działających pod nowym na rynku szyldem Sasanka. Jest to format Grupy Chorten oferowany detalistom zwłaszcza z niewielkich miejscowości. Wprowadzając Sasanki ma ona bowiem na uwadze specyfikę prowadzenia biznesu opartego na handlu tradycyjnym także na wsiach i w małych miasteczkach, gdzie sklep odwiedza ograniczona grupa klientów, a sprzedaż prowadzona jest na kilkudziesięciu metrach powierzchni.

Sasanka nie jest siecią ani rodzajem twardej franczyzy, z właścicielami podpisywane są umowy partnerskie. Dają one kupcom możliwość korzystania z atrakcyjniejszych niż dotychczas warunków u producentów, dzięki efektowi skali uzyskanemu w grupie zakupowej.

Obecnie możliwe jest już podpisanie umowy partnerskiej na terenie 9 województw, w których działa Grupa Chorten. Sasanka to oferta współpracy dla tych detalistów, którzy mają niewielkie sklepy i trudno jest im działać w pojedynkę na konkurencyjnym rynku

mówi Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Sklepy Sasanka działają pod wspólnym logo. Obecnie obandowane są już dwie pierwsze lokalizacje – placówki handlowe w miejscowościach Bajki Zalesie oraz Karpowicze na Podlasiu.

Współpraca w ramach Sasanki to dla mnie dużo lepsze warunki handlowe u producentów i przy zamówieniach w hurtowniach oraz większe bonusy retrospektywne. Do tego logo Sasanki wzbudza spore pozytywne zainteresowanie, a mój sklep jest obecnie bardziej widoczny

mówi Stanisław Lipiński, właściciel sklepu w Bajkach Zalesiu.